Hurtowa sprzedaż małych prezentowych woreczków ze sznurkiem
0 mini-cart
0,00 

Brak produktów w koszyku.

menu

Kategorie

FAQ

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Anulowanie lub zmiana zamówienia

Anulowanie lub zmiana zamówienia 

Jeśli twoje zamówienie musi zostać zmienione lub anulowane, możesz to zrobić kontaktując się z naszym biurem wsparcia obsługi klienta. Anulowania zamówienia można dokonać jedynie wtedy, gdy twoje woreczki nie zostały jeszcze wysłane. Biuro pomocy dostępne jest pod telefonem, faxem, adresem e-mail lub czatem. Zakładka Kontakt zawiera informacje dotyczące kontaktu z Shingyo.pl. Jeśli masz pytania dotyczące twojego zamówienia na Shingyo.pl lub jeśli masz jakiekolwiek inne pytania kliknij na formularz kontaktowy, żeby skontaktować się z nami.

Czas dostawy

Czas dostawy – kiedy mogę spodziewać się otrzymania moich woreczków?

Orientacyjną datę otrzymania zamówienia znajdziesz w wiadomości e-mail z potwierdzeniem. Znajdziesz ją również logując się do swojego konta na Shingyo.pl i klikając w zakładkę ‘Status dostawy’.

Monitorowanie i śledzenie zamówienia

Monitorowanie i śledzenie zamówienia – Czy  mogę monitorować i śledzić moje zamówienie?

Będziemy na bieżąco informować cię za pośrednictwem wiadomości e-mail o szczegółach wysyłki twojego zamówienia. Niestety nie ma możliwości śledzenia zamówienia wysyłanego za pośrednictwem tradycyjnej poczty.

Nieobecność podczas dostawy przesyłki

Nieobecność podczas dostawy przesyłki – co stanie się z moim zamówieniem, gdy kurier nie zastanie mnie pod wskazanym adresem w biurze lub w domu?

Twoje woreczki zostaną wysłane za pośrednictwem poczty. Jeśli listonosz nie zastanie cię pod wskazanym adresem, przesyłka zostanie dostarczona do sąsiedniego biura. Listonosz może również ponowić próbę dostarczenia twojej paczki kolejnego dnia. W obu przypadkach otrzymasz awizo z informacją o dalszych krokach.

Inny adres dostawy zamówienia

Inny adres dostawy zamówienia – czy mogę otrzymać zamówione woreczki na inny adres?

Wszystkie nasze zamówienia wysyłane są pod wskazany adres. Szczegółowy adres dostawy możesz ustawić podczas składania zamówienia: Uzupełnij szczegóły. Możesz tu wybrać i wprowadzić inny adres, ale również inny kraj dostawy.

Bezpieczeństwo danych osobowych

Jak bezpieczne są moje dane osobowe?

Bezpieczeństwo danych osobowych – posiadamy odpowiednie techniczne środki i mierniki bezpieczeństwa zapobiegające nieautoryzowanemu lub niezgodnemu z prawem dostępowi do przypadkowo utraconych lub zniszczonych informacji użytkownika. Podczas zbierania danych za pośrednictwem Strony kolekcjonujemy twoje dane osobowe na bezpiecznym serwerze. Na naszych serwerach używamy zapór firewall. Zbierając dane elektroniczne kart płatniczych, korzystamy z szyfrowania przy użyciu kodowania SSL (Secure Socket Layer). Chociaż nie jesteśmy w stanie zagwarantować 100% bezpieczeństwa, utrudniamy hakerom odszyfrowanie twoich danych. Zalecamy, aby nie wysyłać pełnych danych dotyczących karty kredytowej lub debetowej w niezaszyfrowanej komunikacji elektronicznej z nami. Utrzymujemy zabezpieczenia fizyczne, elektroniczne i proceduralne związane z gromadzeniem, przechowywaniem i ujawnianiem twoich informacji. Nasze procedury bezpieczeństwa mówią, że możemy okazjonalnie poprosić o twój dowód tożsamości, zanim ujawnimy twoje dane osobowe. Użytkownik jest odpowiedzialny za ochronę przed nieautoryzowanym dostępem do swojego hasła i komputera.

Płatność

Metody płatności

Metody płatności – w jaki sposób mogę opłacić zamówienie?

Zamówienia składane na Shingyo.pl mogą zostać opłacone na kilka sposobów, bezpośrednio i pośrednio. Różnica w tych płatnościach polega na tym, że zamówienia opłacane bezpośrednio realizowane są niezwłocznie. Płacąc niebezpośrednio, woreczki będą wysłane po zaksięgowaniu wpłaty.

PayPal

Czym jest PayPal?
Używając systemu płatności PayPal musisz korzystać z własnego konta i własnej karty kredytowej. Żeby to zrobić, musisz mieć założone konto PayPal.

Zalety płatności przez PayPal:

  • Używając zaawansowanych technik, system PayPal gwarantuje w 100% bezpieczną weryfikację płatności.
  • Solidne ‘zastrzeżone modele ryzyka’ chronią płatność kartą kredytową monitorując niestandardowe aktywności.
  • Technologia PayPal ocenia transakcje na podstawie setek zmiennych w celu natychmiastowego przechwycenia nieuczciwych transakcji.
  • Unikalne i opatentowane sposoby weryfikacji kart kredytowych PayPal zapewniają użytkownikom PayPal dodatkowe bezpieczeństwo.
  • Serwis PayPal używa potężnych metod szyfrowania w celu zakodowania i ochrony twoich informacji.

Przelew bankowy

System jest prosty: kupujący przelewa pieniądze na konto sprzedającego.

Jako kupujący, czego potrzebuję, żeby móc wykonać przelew?

Potrzebujesz: konto bankowe i możliwość dokonywania przelewów (elektronicznie lub ręcznie). Po złożeniu zamówienia w ciągu kilku minut otrzymasz wiadomość zawierającą informacje o płatnościach. Po otrzymaniu płatności twoje zamówienie zostanie złożone i wysłane.

Jaki jest koszt przelewu bankowego?
Koszt przelewu ustalany jest przez bank, jednak w większości przypadków przelewy online są wolne od opłat.

Płatność karta kredytową

Metoda płatności kartą kredytową to forma płatności, gdy kupujący daje pozwolenie na obciążenie swojego konta przez firmę dostarczającą jego kartę kredytową. Aby dokonać takiej transakcji, w pierwszej kolejności musi zostać dokonana weryfikacja właściciela karty. Weryfikacją w imieniu Shingyo.pl, zajmuje się Paymill.

Jako kupujący czy muszę mieć zdolność do płatności kartą kredytową?
Oczywiście, twoja karta kredytowa musi być ważna.

Jaki jest koszt płatności kartą kredytową?
Płatność kartą kredytową nie ponosi za sobą żadnych dodatkowych kosztów.

 

Faktury

Faktury

Po wysłaniu twojego zamówienia, wyślemy ci fakturę za pośrednictwem poczty e-mail. Do zamówień składanych przed godziną 12:00, faktury są wysyłane tego samego dnia, ponieważ woreczki zostają wysłane tego samego dnia, z wyłączeniem weekendów. Sprawdź folder spam, aby upewnić się, czy twoja faktura nie została tam przekierowana.

Podatek VAT i NIP firmy

Podatek VAT i NIP firmy

Ceny podane na naszej stronie nie zawierają podatku VAT

Jeśli twoja firma ma swoją siedzibę w Polsce i posiada ważny numer VAT EU, wprowadź go poniżej, a nasze produkty będziesz mógł kupić z zerową stawką VAT. Możemy sprzedawać produkty ze stawką VAT 0%, ponieważ nasza siedziba jest zlokalizowana w Holandii. Jeśli nie posiadasz ważnego numeru VAT EU, standardowa stawka podatku VAT wynosi 20%.

Swój numer VAT możesz sprawdzić tu:

http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/vatResponse.html

Dostawa

Dostawa zamówienia

Dostawa zamówienia

Wszystkie woreczki w Shingyo.pl wysyłane są za pośrednictwem sprawdzonych i zaufanych firm kurierskich, takich jak DPD i GLS. Szczegóły statusu twojej przesyłki będziesz regularnie otrzymywał na pocztę e-mail.

Na wszystkie zamówienia na naszej stronie oferujemy bezpłatna wysyłkę.

Jeśli masz pytania dotyczące opcji dostawy z Shingyo.pl lub masz pytania dotyczące innych kwestii, możesz skontaktować się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego.

Realizacja zamówienia

Realizacja zamówienia – jak szybko moje zamówienie jest realizowane?

Jeśli złożysz swoje zamówienie do godziny 12:00, zaczniemy je realizować tego samego dnia. Dostawa zamówienia trwa od 3 do 5 dni roboczych, jeśli adres doręczenia znajduje się na terenie Polski. Inny adres dostawy może wiązać się z wydłużonym czasem otrzymania zamówienia.

Zamówienie

Procedura składania zamówienia

Procedura składania zamówienia

Jak możesz zamówić woreczki na naszej stronie?
Aby dokonać zamówienia, znajdź interesujący cię woreczek i postępuj zgodnie z podanymi krokami. Po przejściu przez wszystkie etapy, twoje woreczki zostaną automatycznie umieszczone w koszyku. Po wprowadzeniu danych osobowych, w tym prawidłowego adresu dostawy i danych, przejdziesz do pola płatności. Możesz tu wybrać metodę płatności i zakończyć transakcję. Zamówienie jest kompletne. E-mail z potwierdzeniem zostanie wysłany na podany adres e-mail. Ruch wrażliwych danych między naszymi klientami a usługami internetowymi, takimi jak logowanie, rejestracja lub wylogowanie jest zawsze szyfrowany przez bezpieczne protokoły.

E-mail z potwierdzeniem

E-mail z potwierdzeniem

Jeśli w ciągu pół godziny nie otrzymałeś wiadomości e-mail z potwierdzeniem, skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia klienta. Sprawdź folder spam, aby upewnić się, że wiadomość nie została tam przekierowana.

Ważne jest, żebyś uważnie przeczytał wiadomośc e-mail z potwierdzeniem. Zawiera ona informacje, których udzieliłeś Shingyo.pl. Zamówienie zostanie przetworzone zgodnie z tymi informacjami, więc muszą być one dokładne. Jeśli którekolwiek z tych informacji są niepoprawne, niezwłocznie poinformuj o tym nasze biuro wsparcia klienta.

Anulowanie lub zmiana zamówienia

Anulowanie lub zmiana zamówienia 

Jeśli twoje zamówienie musi zostać zmienione lub anulowane, możesz to zrobić kontaktując się z naszym biurem wsparcia obsługi klienta. Anulowania zamówienia można dokonać jedynie wtedy, gdy twoje woreczki nie zostały jeszcze wysłane. Biuro pomocy dostępne jest pod telefonem, faxem, adresem e-mail lub czatem. Zakładka Kontakt zawiera informacje dotyczące kontaktu z Shingyo.pl. Jeśli masz pytania dotyczące twojego zamówienia na Shingyo.pl lub jeśli masz jakiekolwiek inne pytania kliknij na formularz kontaktowy, żeby skontaktować się z nami.

Zwrot towaru i zwrot pieniędzy

Zwrot towaru i zwrot pieniędzy

Twoje zadowolenie z zakupów w Shingyo jest dla nas ważne. Jeśli nie jesteś całkowicie zadowolony z zakupionych produktów, w ciągu 14 dni możesz je do nas zwrócić. Oddamy ci pełną kwotę tą samą metodą, którą płaciłeś za swoje zakupy. Produkty powinny zostać zwrócone wraz z dowodem zakupu w nowym i niewykorzystanym stanie oraz, jeśli to możliwe, opakowaniu.

Tak długo, jak będzie możliwość ponownego sprzedania, możesz zwrócić każdy produkt. Nie zadajemy pytań i nie oczekujemy podawania powodów.

Prosimy o przesłanie zgłoszenia zwrotu za pośrednictwem poczty e-mail.

Po prostu skontaktuj się z nami na info[@]shingyo.pl podając numer zamówienia, datę zakupu i informację, jak chcesz zwrócić produkt.

Odeślij do nas przesyłkę. Pamiętaj, że Shingyo  nie oferuje zwrotów na koszt odbiorcy. Musisz opłacić swoją przesyłkę zwrotną, jeśli:

Zwrócimy ci koszt sprzedanych produktów, w opcjach standardowych kosztów dostawy, jeśli:

  • Otrzymałeś nieprawidłowy produkt lub
  • Otrzymałeś produkt uszkodzony

Adres zwrotu:

Veltrans Logistics
Shingyo Returns
Driemarkweg 1A
7102 EM Winterswijk
The Netherlands

(Upewnij się, że ubezpieczyłeś pełną wartość produktu, ponieważ nie ponosimy odpowiedzialności za straty lub uszkodzenia, które mogą wystąpić podczas transportu)

Zwroty

Zwrot towaru i zwrot pieniędzy

Zwrot towaru i zwrot pieniędzy

Twoje zadowolenie z zakupów w Shingyo jest dla nas ważne. Jeśli nie jesteś całkowicie zadowolony z zakupionych produktów, w ciągu 14 dni możesz je do nas zwrócić. Oddamy ci pełną kwotę tą samą metodą, którą płaciłeś za swoje zakupy. Produkty powinny zostać zwrócone wraz z dowodem zakupu w nowym i niewykorzystanym stanie oraz, jeśli to możliwe, opakowaniu.

Tak długo, jak będzie możliwość ponownego sprzedania, możesz zwrócić każdy produkt. Nie zadajemy pytań i nie oczekujemy podawania powodów.

Prosimy o przesłanie zgłoszenia zwrotu za pośrednictwem poczty e-mail.

Po prostu skontaktuj się z nami na info[@]shingyo.pl podając numer zamówienia, datę zakupu i informację, jak chcesz zwrócić produkt.

Odeślij do nas przesyłkę. Pamiętaj, że Shingyo  nie oferuje zwrotów na koszt odbiorcy. Musisz opłacić swoją przesyłkę zwrotną, jeśli:

Zwrócimy ci koszt sprzedanych produktów, w opcjach standardowych kosztów dostawy, jeśli:

  • Otrzymałeś nieprawidłowy produkt lub
  • Otrzymałeś produkt uszkodzony

Adres zwrotu:

Veltrans Logistics
Shingyo Returns
Driemarkweg 1A
7102 EM Winterswijk
The Netherlands

(Upewnij się, że ubezpieczyłeś pełną wartość produktu, ponieważ nie ponosimy odpowiedzialności za straty lub uszkodzenia, które mogą wystąpić podczas transportu)